Webinář CRM - automatický systém pro správu webinářů

Pořádáte webináře, online školení nebo online konference a hledáte řešení pro jejich efektivní organizaci?

 

 

Systém Webinář CRM vám umožní

 

  • přehlednou správu informací o účastnících, webinářích, platbách, termínech a lektorech
  • zjednodušení administrativy a fakturace
  • snížení nákladů na zákaznický servis a péči o účastníky

 

 

Vlastnosti systému Webinář CRM

  • rozbalení/sbalení položkyKompletní správa webinářů, reportů a tisku
  • rozbalení/sbalení položkyAutomatizace administrativních činností
  • rozbalení/sbalení položkyBezpečný a nezávislý na systému pro pořádání webinářů a umístění
  • rozbalení/sbalení položkyPřizpůsobení vašim potřebám

 

Demo ukázka systému Webinář CRM

 

 Webinar CRM ukazka

 

 

Cena systému Webinář CRM

 

Měsíční varianta

Maxi

Profi

Standard

Mini

Cena za měsíc Podle velikosti

2 500 Kč

1700 Kč

800 Kč

Cena za jednorázové nastavení systému

3500 Kč

Počet uživatelů (správců) systému
Neomezeně 9 4 1
Počet webinářů za měsíc Neomezeně 6 3 1
Počet záznamů v tabulkách Neomezeně 20 000 10 000 1 000
Počet odeslaných emailů denně Neomezeně 500 500 500
Úložiště dat Neomezeně 2 GB 1 GB 200 MB
Zabezpečený přístup (SSL/HTTPS)  ok  ok  ok  ok
Grafika (odstranění loga Zoho Creator, vlastní logo a uživatelský vzhled)  ok  ok  ok  ne
Zálohování dat ok ok ok ne
  Objednat Objednat Objednat  Objednat

 

 

Příplatek za
Cena za měsíc
5000 extra záznamů v tabulkách

250 Kč

500 MB extra uložiště dat

250 Kč

500 extra emailů pro odeslání denně

500 Kč

 

Minimální platba za pronájem systému Webinář CRM je na 3 měsíce. Sleva 5% při objednávce na 12 měsíců.

 

 

Doplňové služby

 

Služba
Cena
Podpora při řešení problémů s případnou nefunkčností aplikace Webinář CRM

zdarma

Školení 1 uživatele na využívání aplikace Webinář CRM (cca 2 hodiny)

2400 Kč

Extra hodiny školení nebo školení pro další uživatele

1200 Kč/hod.

Programování individuálních požadavků na změny či doplnění funkcí

800 Kč/hod.

Balíček podpory 8 hodin - speciální požadavky na změny při větším objemu prací za zvýhodněnou sazbu 600 Kč. Balíček se zpravidla využívá na:

  • převod dat z jiných programů
  • programování specifických vstupů a výstupů

4 800 Kč

 

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

 

 

Nezávazná objednávka systému Webinář CRM nebo jeho ukázka

 

Po odeslání formuláře vás budeme v krátké době kontaktovat. Zodpovíme vám všechny dotazy, představíme možností systému Webinář CRM a v případě zájmu se dohodneme na dalším postupu.

 

 

  •  
  •  

Hledáte efektivní databázové online řešení, které dokáže vyřešit vaše problémy nebo výrazně usnadnit práci? Jsme partneři společnosti Zoho a radi pro vás vytvoříme jedinečné řešení. Více informací zde >

 

zoho logo

 

 

 

 

Reference zákazníků

Reference

 

Naprogramování webové aplikace pro automatickou správu seminářů

 

"Lidé z firmy Idealine Solutions pro nás naprogramovali systém pro správu a organizaci seminářů, který napojili na naše webové stránky Eduwork.cz. Systém umí automaticky potvrzovat přihlášené účastníky, zasílat informace před seminářem, generovat faktury či osvědčení a řadu dalších potřebných funkcí. Díky tomuto systému můžeme pořádat desítky seminářů měsíčně s perfektním servisem pro naše zákazníky. Spolupráce s Idealine byla velmi spolehlivá a vždy nám vyšli vstříc. Pokud přemýšlíte o zefektivnění práce a snížení počtu zaměstnanců z důvodu odstranění administrativní zátěže, doporučuji spolupráci s firmou Idealine Solutions."

 

Mgr. Ivana Eliášová

nezisková organizace Eduwork.cz

 

 

Dalších 192 referencí >

 

 

Chcete také naprogramovat webovou aplikaci?

silva

Zavolejte mi a ráda vám odpovím na všechny dotazy.

 

Radka Nepustilová

Tel: +420 602 666 336

Email: info@webinare.cz

 Více informací o vývoji aplikací na zakázku >

 

Pro webináře využíváme systémy:

 

 



Adobe Acrobat Connect Pro

 

adobe acrobat connect pro

 

WizIQ

wiziq

 

 
 

Sledujte nás:

 

Ochrana soukromí   2016 © Idealine Solutions   Zasílání novinek   Mapa stránek

 

 

 
 
 
Partneři: