Způsob úhrady a storno podmínky za placené webináře

  •  
  •  

Způsob úhrady:

 

Platby za placené webináře se provádějí předem na účet společnosti Idealine Solutions s.r.o. - provozovatele portálu Webináře.cz, jenž tyto služby zprostředkovává. Bez uhrazené ceny za webinář jej nelze absolvovat. Veškeré platební informace jsou vždy zasílány obratem po registraci na konkrétní webinář.

 

 

Více účastníků z jedné organizace a množstevní slevy:

 

Přihlášený účastník placeného webináře se zavazuje, že živý webinář bude sledovat pouze sám bez dalších osob. V případě většího počtu osob připojených z 1 organizace nebo přes 1 počítač se platí za každého účastníka zvlášť s tím, že je poskytnuta množstevní sleva ve výši:

 

  • 2 účastníci z jedné organizace - sleva 20% pro každého (celková cena je 1,6 násobek ceny za jednotlivce)
  • 3 účastníci z jedné organizace - sleva 30% pro každého (celková cena je 2,1 násobek ceny za jednotlivce)
  • 4 a více účastníků z jedné organizace - sleva 35% pro každého (celková cena je 2,6 násobek ceny za jednotlivce)

 

 

Storno podmínky:

 

Dokud není webinář uhrazen, je přihláška zcela nezávazná. Po zaplacení je přihlášku možné zrušit za storno poplatek 30% do jednoho týdne před zahájením webináře a nebo 60% po propásnutí této lhůty. Po odečtení stornovacího poplatku bude úhrada do 14 dnů zaslána zpět na vámi uvedený účet.

 

U webinářů a online školení s celkovou cenou nižší než 400 Kč nelze storno uplatnit vůbec a při zrušení účasti se peníze nevrací z důvodu administrativních nákladů.


Účast na webináři lze také po dohodě bezplatně odložit (pouze v případě, že je vypsán jiný termín), převést na někoho jiného nebo vyměnit za jinou službu portálu Webináře.cz ve stejné hodnotě (nejčastějí za videozáznam z webináře).

 

 

Zpět na všeobecné informace o webinářích >

 

 

 

 

 

 

 
 

Sledujte nás:

 

Ochrana soukromí   2017 © Idealine Solutions   Zasílání novinek   Mapa stránek

 

 

 
 
 
Partneři: