Doporučení pro přípravu webináře

  •  
  •  
  • Termín webináře oznamujte minimálně 4 - 5 týdny předem. Získáte tak dostatek času na přípravu a marketingovou propagaci pro získání dostatečného počtu účastníků
  • Délka webináře může být různá od 60 minut až po celodenní akci. Běžná jednodenní školení doporučujeme rozdělit spíše na dva půldenní kurzy. Účastníci nebudou zahlceni informacemi a současně budou mít více času na zapamatování, případně vyzkoušení nových poznatků
  • Maximální počet účastníků je závislý na rozhodnutí pořadatele a není nijak omezený. Může se jednat i o několik set nebo tisíc účastníků. Z hlediska kvality webináře není počet účastníků nijak omezující. Obvykle však nepřekračuje 25 účastníků, kteří tak získají dostatek prostoru pro své dotazy. Cílovému počtu však musí odpovídat volba vhodného školícího systému
  • Cena za placený webinář by měla být stejná nebo o něco nižší než za běžné školení či kurz. Případný menší příjem je kompenzován nižšími náklady na pronájem "online školící místnosti" ve srovnání s fyzickým místem a uspořenými náklady na cestování a čas lektora

 

Kompletní informace, jak pořádat webinář vám poskytne na našem webináři: Jak pořádat webináře a online školení. Více informací naleznete v části služeb.

 

 

Zpět na všeobecné informace o webinářích >

 

 

 

 

 

 

 
 

Sledujte nás:

 

Ochrana soukromí   2017 © Idealine Solutions   Zasílání novinek   Mapa stránek

 

 

 
 
 
Partneři: